i survived

I made it!!
Var inte så farligt, precis som man vet egentligen, men ändå oroar man sig så mycket.

Föreståndaren jag pratade med var jättetrevlig, dock är det hon som kommer vara borta mest, men hoppas att dom andra två är lika trevliga.

Dom är i väldigt stort behov av en vikarie då en av personalen bara kan jobba 50% och hon jag pratade med, hennes mamma har väldigt svår cancer och har bara 2-6 månader kvar.. :(:(
Fy vad hemskt.....
Dom behöver vikarie redan på onsdag, fredag och nästa tisdag and I'm on it!

Haha fast det var ganska akward när jag skulle presentera mig inför barnen, liksom vad skulle jag säga??

Jag nämnde att jag hade 3 katter, barn kanske bryr sig om sånt?

Sen sa jag att jag bodde två minuter bort, dom ba Två minuter? Hur långt är det höhöhahe?

Åh nej, nu lät det som om jag blev mobbad hahaha.. fail.... Anyhoe....

Barnen verkade väldigt söta ändå, fast lite läskiga, men mest söta. Hoppas jag :o:o

Det kan nog bli riktigt bra :))


Kommentarer
- My Life. by Paula Lundholm

åh grattis! :D

2010-01-18, 16:14:11
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0