huset är i säkra händer

Inatt åkte Kicki, mamma och pappa till Dominikanska Republiken.
Någorlunde avundsjuk är man ju.....
Vi "barn" blev erbjudna att följa med, men då skulle vi få lägga ut ungefär 3000 var själva och jag vill hellre resa med kompisar nu faktiskt, även om det är sjukt kul att semestra med min familj också, aldrig en tråkig eller lugn stund!
Iallafall har jag varit jätteduktig och plockat ur och i diskmaskinen + startat den och ikväll är det jag som fixar maten. Stuvade makaroner m. falukorv plus hotdogs eftersom Henrik inte  gillar falukorv, tss.

Vi syskon har två dagar var den kommande veckan då vi ska laga mat och ta hand om disken, annars skulle det bli kaos. Vi har gjort ett matschema och till i stort sett till varenda maträtt måste man göra någonting utöver, t.ex. som falukorv och hotdogs, eftersom vi är bortskämda och kräsna och alla gillar inte samma mat.
Herregud, stackars mamma. Hon är ju vegetarian också så det blir alltid minst två maträtter att laga till sex-sju pers. Anyhoe, hoppas dom söta päronen och den galna korven Kicki har det tokbra! Om dom ens har kommit fram ännu, tar 13 timmar att flyga, hujeda...

Och till alla eventuella inbrottstjuvar.. Mina bröder är biffar som tränar 7 dagar i veckan, helt ärligt. Dom är starka som galna gnuar, t.ex. så har Henrik börjat bära upp mig i mina ben och springa iväg med mig på senaste tiden....? Så om ni tror att vi är hjälplösa här hemma; HELL NO!!!!!
Om ni försöker göra nånting får ni stryk!! You hear me? Stryyyyyyk i told ya!!! Plus att vi har tre galna katter. Och jag och Majan rivs.

Mmmm, juste! Vågar ni er hit eller?????
(nej det var inte en utmaning, för guds skull, håll er borta!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0