hurtbullen over and out

Halloj! Åh, det var jätteskönt att simma idag, fast det var jobbigt. Bra sak att simma med Louise, vår kondition ligger nog på ungefär samma nivå (minus 20 000 alltså). Hehe nej, vi var faktiskt duktiga, simmade i 40 minuter, fast då chillade vi vid poolkanten efter varannan längd, men man måste ju vila upp sig, faktiskt! :o

När jag kom hem åt jag och gick sedan på en timmes promenad med Kristin och det var också skönt, faktiskt. Vad händer med mig haha? På slutet blev det väldigt kallt om låren bara...

Just nu sitter jag och vinkar till er hehhe. Nej men vadå. Tanken tog form i mitt huvud, jag kände mig tvungen att vinka till datorn och när jag gjort det besväret kan jag lika gärna skriva det också och framstå som totally mental. Jag väntar på Russel, Erik och Keela som handlar i stan och ska ta bussen hit nu, vi ska spela Med andra ord.

Jag har precis ätit och jag är hungrig igen.... Morr..... Får äta massa godis..... :(
Åh, stackars mig.....
Nu har jag faktiskt varit hurtbulle så det räcker för idag!


(Vad mycket "faktiskt" jag använder nu? Faktiskt. Hehehe kul. Men jag har använt det massa nu! Räkna hur många gånger ni hittar ordet "faktiskt" i detta inlägg om ni har tråkigt,
rätt svar vinner en länkning hehehe??
(parentes-"faktiskt:arna" räknas))


Kommentarer
Anonym

hahahahaha vilken rolig tävlign! ;) fick de till 7 hehe men har nada blogg att länka amor

2010-01-07, 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0