hej jag heter anneli och jag är nervös

I fredags ringde jag till ett fritids jag gick på när jag var liten för att fråga om dom behövde vikarie-hjälp. Det behövde dom, så yeeey åt det!
Men iiih, jag är nervös just nu! Jag ska dit om en timme och presentera mig så får vi se.
Men liksom kom igen, barnen borde jag ju inte vara rädd för, va ska dom gö???

Föreståndarna lät väldigt snälla så det borde också vara chill.
Men ändå... Aja.,.. Det blir nog skitbra!

Jag måste bara hitta nånting att ha på mig. Nån vanlig t-shirt typ och jeans. Jag är bara rädd att jeansen ska gå sönder i grenen, vilket dom ALLTID gör, why man, whyyyyyyyy?

Jag kanske måste ta och göra den där könsoperationen ändå...
Då blir jag ju fullständig kvinna, finally!!

 

Note to self: Jag spårar när jag är nervös. Bra att veta!


Kommentarer
Anonym

det kommer gå fiiint! :D /karin och majs och nickas

2010-01-18, 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0