hatar känslan

Åh nej. Jag är stressad. Och har ångest. Över vad vet jag inte.

Känt så hela dan i stort sett, nog därför jag har haft ont i magen. 
Usch. Hata känslan.

Anyhoe. Sov dags! Imorgon ska jag börja med ett nyårslöfte och simma med Louise vid 1.
Vi ska simma en gång i veckan och det kommer nog bli riktigt bra!
Så sjukt tråkigt att simma ensam, man kan ju inte lyssna på musik eller nåt och jag är på väg att få panik när jag kollar ner och ser hur djupt det är, blir stressad av alla människor bakom mig och får vatten i munnen, men med sällskap blir det bra! Då kan vi chilla vid poolkanten när vi blir trötta och tjejprata istället.

Jag och Louise, Ios, 2009.
Snorhala stenar men ack, så svalkande och värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0