get out of my head

Jag har haft Ica Luthagens-livs-reklam-låten i huvudet hela kvällen. WTF??

Ni vet den där "På ica luthagens livs tar vi hand om dig som kund (?)"
sen kan jag inget mer.

Den här låten kommer jag nog alltid koppla ihop med illamående,
då radion stod på i bakgrunden och reklamen kom alltför ofta.

 

Nu ska jag nog ge mig och sova.

Imorgon ska jag fika med Martin, träffa Gabbi och sen kolla på film med Majan. Vi ska ha gurka, morötter, dipp och självklart chips och godis. Jag längtar haha!

Eftersom jag inte kunnat äta nånting idag ska jag frossa imorgon.
Och förresten, hur fjortis är inte jag som tänker
"Idag har jag knappt ätit någonting, utan spytt upp allt.
Bra, då har jag säkert gått ner i vikt"
Tönt. Haha. Det gäller att se det positiva i allt höhö! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0