felsms.com

Okej, jag har hittat ännu mer :D :D
Dock inte roliga som den första......
*drömmer sig tillbaka*

Till: Syrran
Sms: Skulle jämföra dicken med en morot, den ända skillnaden va att moroten va krokig...hehe (och så en mms bild på dom två)
Svar: Fan va omoget

Förklaring: Skulle skicka till brorsan men skicka till syrran. Hon tyckte inte att skämtet va så kul...


Till: Sonen
Sms: Säg inte att du runkat ner hela lägenheten nu när jag varit borta.
Svar: Va?

Förklaring: Skulle skicka ordet stökat men T9 skrev runkat. Jag tyckte det var så otroligt pinsamt och samtidigt roligt. Undra vilken min han fick när han läste smset.


Till: Mamma
Sms: Jag hörde att du knullade i går.
Svar: Men vad säger du. Jag tycker inte om att du pratar så där. Hur kunde du höra det när du sov hos Stoffe

Förklaring: Jag skulle skriva till min polare som jag hört träffat en tjej kvällen innan. Ville att han skulle berätta lite men slarvigt nog så skickade jag till min mamma som trodde att jag hörde henne. Jag tror inte någon kan förstå hur jag skämdes.


Till: Mig
Sms: Mmm, kommer du och myser eller? Jag saknar din hand som runkar min kuk!
Svar: Haha, jag hoppas du skickade fel...

Förklaring: Min bror skickade det där till mig, och jag bara skrattade, han har gjort det förut också. Sen senare den kvällen fick jag ett till sånt där sms av han...Haha...


Till: Farfar
Sms: Gillar alla killar när man sväljer sperman? Tycker dom inte att man är äcklig
Svar: Fråga inte mig om sånt

Förklaring: Ville fråga min killkompis men skickade till min farfar. 1 veck eftr det så skulle vi fira jul i hop. Jag ville försvinna från jordens yta.


Till: Johan Ragg
Sms: En fråga. Jag var med Johan i går och nu på morgonen både kliar det och svider när jag kissar. Om han har något kan det smitta så fort då?
Svar: Nej men du kan har smittat mig för fan. Har du varit med andra nyligen???????

Förklaring: Ville fråga min bästa vän men frågade Johan jag låg med natten innan.


Till: Brorsan
Sms: Du ska bara veta vad jag drömde. Jag sög av dig tills du kom i min mun och jag gillade det. Kanske ska pröva det i kväll? :P
Svar: Eeh nej. Vad är det för fel på dig?

Förklaring: Var säker på att jag skickade till min pojkvän men så blev det inte.


Till: Pappa
Sms: Skynda dig nu, ligger och värmer upp mig.
Svar: Nej. Inte här i stugan när mamma och jag är här.

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som var inne och brostade tänderna. Stugan pappa messade om var en vi hade hyrt i Åre. Dagen efter var den jobbigaste morgonen i mitt liv. Jag gick upp när alla var i backen och åkte skidor.


Till: Maria Vän
Sms: Helt ärligt. Är det något fel på Marias baby? Den ser lite mongolid ut.
Svar: Och du ska vara min vän????????

Förklaring: Pinsamt nog skickade jag till Maria men skulle skicka till Matilda. Jag skäms fortfarande när jag ser henne.


Hmm..... Det känns verkligen som om jag har sjuk twisted humor? ME LIKE!! :)
Det är liksom svaren who's killing me! Förutom på den sista haha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0