ett woah-inlägg tydligen

Helt seriöst, den som känner sig redo att utmana mig och Russel på sällskapsspel, speciellt Med andra ord, är varmt välkomna att göra ett försök. Göra ett försök och faila. VI ÄR OSLAGBARA, INGEN HAR VUNNIT ÖVER OSS, WOOOOAH!

Min rumpa är väldigt blöt och kall right now, men jag orkar inte byta leggings. Jag och Russel har handlat godis och på hemvägen var vi tvungna att åka på rumpan i isbacken, så sjukt läskigt men ändå vill man åka igen för det är så kul samtidigt!
Living on the edge, woaaaaahh igen!

Han pluggar fysik och jag chillar med bloggar. Snart ska vi kolla på HIMYM om allt går som det ska, annars kanske vi ska se Vingar av glas har jag bestämt själv. Den är fin och han har inte sett den än. Plus att Alexander Skarsgård är dreggel-framkallande, *mmmmmmm*


Kommentarer
elsa

jag utmanar er i augusti!! vet inte med vem än men get ready to lose bitches cause we're gonna KICK YOUR ASS ! mohaha

2010-01-24, 23:31:33
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0