lägenhetsdreggel

Så fort jag började skriva dagbok igår kom jag på varför jag kände sån stress och ångest:

jag vill göra nånting med mitt liv haha och jag blev hur sugen som helst på att flytta,
typ utomlands, typ till London.
Bo där i en cool liten lägenhet (för bilderna här nedan är verkligen på lägenheter hehe) med nåt caféjobb eller så ett tag.

Jag har tre stilar jag gillar:


De två översta bilderna är en gammal fabrikslokal dom gjort om och jag gillar den slarviga stilen fullt med blandade saker som inte passar in egentligen, men helheten blir snygg!





Eller denna mer stilrena och enkla stilen, men ändå med olika blandade småsaker.
De tre bilderna överst är ifrån
houseofphilia.blogspot.com




Detta är riktigt stilrent och snyggt, översta bilden dregglar jag lite åt.


Utsidan kan gärna se ut som på någon av dessa hus:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0