en studentsaga om en liten bit failing

Okej, jag måste erkänna en sak......

I våras, när skivorna som bäst var igång, då var det fullt ös för oss blivande studenter.
Tusentals hjärnceller dog, skolkningar pga sömnbrist och alkoholintag blev allt vanligare och de stora samtalsämnena var alla skivor. Vad skulle man klä ut sig till på nästa? Orkade man festa tre nätter i rad? Vilka lektioner var inte alltför nödvändiga och hur mycket pengar borde man egentligen lägga ut?

Det var under början av denna period som jag befann mig på en skiva med tema Film.
Jag och Elsa hade finurligt nog klätt ut oss till två karaktärer ur Kalle och Chokladfabriken.


Visst lyckades vi bra hehee?

Iallafall. På den här skivan var det en kille som klätt ut sig till Al Pacino.
Helskön om jag inte minns helt fel.
Vi snackade med honom delar av kvällen och varenda gång motstod jag frestelsen att påpeka att han hade någonting vitt under näsan. Långt bak i min lite alkoholförtärade hjärna kändes det som fel sak att säga.
När jag såg tillbaka på bilderna några veckor senare insåg jag varför det kändes så fel.
Det var ju hans "kokain" hehehehhe.... FAIL as hell. Tur att jag inte sa nåt!!
Kände bara för att dela den här historien med er :)

Al Pacino, Violet och ARRRRGH typ


Kommentarer
elsa

jag med hahaha! Jag störde mig på det hela kvällen och funderade på om han visste om det eller inte!! hehe frågan är om vi verkligen ska dela våra historier anneli hehe.. einstein...

2010-01-20, 00:17:02
URL: http://holabonita.blogg.se/
Anonym

hahahahahha åhh, vi är så otroligt klipska.....

vissa historier måste dock stanna med oss ända in i graven......

2010-01-20, 11:49:41
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0