att hålla nere vuxen-poäng är svårt

Okej, jag har tjänat ihop riktigt mycket vuxenpoäng nu!

Att stanna hemma en fredagskväll för att se Bingolotto kan slänga sig i väggen!

Att ordet "shopping" har ändrat innebörd från att handla om kläder och skor till att istället röra sig om disktrasor och ett par rejäla gummistövlar är inte heller någonting i jämförelse.

Jag har sorterat in alla mina viktiga och oviktiga papper in i en pärm.

Och inte nog med det! I sann Monica-anda har jag sorterat dom efter olika kategorier och anordnat dom efter tidpunkt. Och vet ni vad det värsta av allt är?
Jag gillade det..
Jag gillade det så mycket att jag blev rädd och var tvungen att väga upp det hela med att dricka saft och doppa Mariekex.

Där sjönk vuxenpoängen några grader och jag kan känna mig relativt lugn igen.


Tomas blandade saft, klart jag var tvungen att ha lite jag också
(mitt förslag med Mariekexen *stolt*)

Här varvar vi jobb med nöje!
(inte okej att jag kallar Mariekex för nöje....... där hann vuxen-poängen ifatt mig igen)

It's done man! Mobilen passade in lite snyggt kände jag.

Byyyyye paper! In i pappersinsamlingen ofc

Keff och sne bild


Kommentarer
R

du är inte lite kul du!? :D

2010-01-19, 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0