steal my heart and hold my tounge

Halv åtta, 24 minus ute och jag går till jobbet. Eller okej, det kan ha varit -14, jag var sjukt trött när jag kollade termometern imorse. Med ena handen om en kaffekopp och andra handen i en legolåda, grävandes för att inte somna där jag sitter med två barn runtomkring.

Jobbet idag var tröttsamt. Eller egentligen var det inte tröttsamt, det var bara jag som var så sjukt trött. Egentligen var det faktiskt ganska nice för jag satt på en solstol i två timmar och kollade på när barnen badade.
Jag har precis kommit hem till en sovandes Russel. Jag har hoppat lite i sängen för att han ska vakna och nu ligger han och läser Kalle Anka och jag har huvudvärk. Ska nog också läsa lite, eller iallafall chillaxa ett tag.
So long!


Jag förra veckan när vi badade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0