sommar-planer!

Jag har ätit två semlor idag och nu är jag less på det.
Tur att det bara är en gång per år man måste äta....
(ja, det är ett måste att äta).
Jag och Malin försöker lista ut hur man bokar festivaltåget till storsjöyran just nu. Varken på deras hemsida eller på sj:s finns det en bokningsknapp, asskumt, så Malin ringer dit nu. Och hehe, jag har glömt att säga det men vi ska med största sannolikhet på Storsjöyran i sommar! :D:D Än så länge kommer bland annat Kent, Winnerbäck, N.E.R.D, Hoffmaestro och Melissa Horn dit och det verkar vara väldigt många människor som ska dit, AWESOME!! Och i veckan ska jag och Louise kolla lite flygpriser till Barcelona och hotell, nåt säger mig att det kommer bli en grym sommar!

Barcelona by night
(=Barcelona på kvällen)
(höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0