så får du i dig en hel pizza

För en halvtimme sen
Jag: Ska jag följa med dig till bussen?
Russel: Vill du?!??? :D:D:D:D
Jag: Åh, curse...
Jag ville ju liksom bara vara snäll och fråga för sakens skull, inte trodde jag han skulle säga ja eller bli så sjukt glad så det var bara att dra på sockorna och tjocktröjorna och följa med honom och hallå, vilket härligt väder det är ute idag!! Inte alls kallt, såna här dagar gillar jag! Good thing att jag följde med till bussen!

Igår var det pizza på menyn och jag får i stort sett alltid
i mig en pizza själv och nu har jag insett varför.
Jag äter alltid så snabbt för att inte hinna bli äcklad av pizzan och allt flott och voila,
jag hinner inte märka att jag är mätt!
Igår tog jag det lugnare och efter en halva var jag mätt men lyckades pressa i mig nästan hela efter lite pauser, dock tvingade jag i Russel lite hehe.... Men som han sa är jag ganska envis och varför sluta när jag vet att jag kan?
Okej, seriöst, ett inlägg om min pizza-ätning, niiihice!

Vad som händer idag återstår att se. Jag planerar att bli frisk idag,
what say you about that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0