mitt första alla hjärtansdag-kort

Åhh, pappa hade sett två barn från mitt fritids stå utanför vårat hus idag. De diskuterade lite om vem som skulle lägga en sak i vår brevlåda och till slut gick killen fram och gjorde det, sedan gick dom tillbaka igen. När han kollade i brevlådan så låg där ett pappershjärta. Jag tar åt mig hihi. Vad söta dom är!! Det gulligaste är att ett av dom barnen han såg, honom har jag inte umgåtts mycket alls med för han är väldigt bråkig, så det värmde att han följde med och gjorde det hihi. Det lönar sig att tala om för barnen var man bor
(dock har dom sagt flera gånger att dom ska komma och plinga på, hmm, det kan bli lite jobbigt hehe, trots att dom är toksöta..)

Det här är nog mitt första alla hjärtansdag-kort, iallafall vad jag kan minnas. Me is happy :)


Kommentarer
Anonym

fin :)

2010-02-15, 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0