misshandel framför säkerhetsvakter

Omg, jag såg precis en video på Msn.se där en tjej blir misshandlad mitt på ett busstorg, mitt framför massa människor, mitt framför ett par säkerhetsvakter och ingen gör någonting! När en av misshandlarna (de var tre-fyra) står och sparkar henne i ansiktet sträcker en av säkerhetsvakterna ut en arm för att typ "hålla henne borta" och gjorde ingenting mer alls. Det är sån gest man gör mot barn när dom typ använder tio pennor i taget, man ba sträcker fram handen och säger "det räcker nu" lite lugnt, men det är ju fan ingen gest man gör till nån som håller på att sparka sönder nåns huvud, vad är det för fel på folk!??!?

OH, jag kom på ett till tillfälle då man gör den gesten! Jag gjorde den när jag såg videon för att jag inte ville se hur hon ligger där helt försvarslös och fick sparkar och slag men jag misstänker skarpt att det inte var vad vakten gjorde.
HERREGUD MÄNNISKA, BYT JOBB, åhhhhhhh.

Okej, fel start på dagen, men är så himla äcklad av bilderna jag såg, fyfan..........

http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=4d0413ac-7d3e-43b0-b46c-6c66434169e6&from=SVSE_WOWTV&tab=m1229508539077
Här finns videon om ni vill se. Det är nyttigt att se, men starka bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0