lusten släckt for now

Mina fötter är döda och jag är ganska död också, fast inte helt. I'm still breathing, luckely.

Jag och Louise var ganska sega på simningen idag, men vi hann inte simma längre heller för vi hade stämt träffa med en viss Paula (tack och lov, vet inte om jag hade orkat simma mer heheh...). Vi mötte upp detta stycke Paula och gick runt på stan.

Ni vet när man inte festat på jättelänge och att man då känner för att gå all-in? Så kände jag idag. Fast med shopping. Jag har inte shoppat på jättelänge kändes det som, eller  gör typ aldrig det längre för det känns som om jag borde spara pengarna istället (pensionärs-varning...) men idag shoppade jag utan dåligt samvete and it was goooood.


IN THE PROVHYTT:

Denna tröja från H&M köpte jag inte, passade inte mig så jättebra men gillar färgen!

Min bustier jag köpte <3<3

Klännin från Bik bok. Gillade den (fastän den ser keff ut här) men var en fläck på och sista i den storleken :(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0