jag och paula igår ba

Igår körde vi. Jag och Paula. Efter att nästan ha frysit ihjäl och kissat på oss i kön körde vi på dansgolven, hängde lite med Gabbi och spanade efter Paulas man på vägen hem för att till sist avsluta på Mc Donalds. Here are some awesome pics!
(borde sluta skriva så mycket på engelska...)

Paula in my bed

In the kö (vad hände med att jag skulle sluta med engelskan.....?)

Våra homies vi hängde med i kön som sa gråååg istället för grogg

ooooch vi har kommit in! Vi i stort sett sprang ner till toaletterna hehe

Vi träffade Gabbi!

At the bar!

Jag tror Louise kommer gilla den här bilden :)

Paula stannar för att ta kort på främmande människor. Inga konstigheter.

Har massa videos men får se om jag vågar lägga ut dom haha...
Isåfall kommer dom upp senare!


Kommentarer
- Paula

hahha men dom ville ju vara med på bild! :D

2010-02-13, 14:18:47
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0