paranoid tjej?

Nu är jag hemkommen från Harry Potter och godis hos Paula och har tvättat håret klart!
Jag läste på någons blogg idag att hon tejpar för sin webcamera för att ingen ska hacka sig in och kolla på henne och jag måste medge att jag är ganska paranoid jag också då jag sitter i en handduk som åker ner hela tiden. Trots att jag inte har någon webcamera.
Jaja, man kan ju aldrig vara för säker?
Efter att jag har läst lite bloggar blir det sov-dags för mig! På grund av sjukdom måste jag jobba imorgon och på fredag också. Tur att jag har blivit frisk iallafall!
(vilket jag kanske inte har sagt? :o:o aja, jag har blivit frisk i stort sett iallafall!! :D:DD:D) (däremot är russel sjuk nu hehehe....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0