high chaparall med pamela anderson

Mina planer på att bli frisk har delvis funkat! Jag mår bättre men är inte 100% frisk så jag får väl hålla lite avstånd från ungarna imorgon på jobbet.
Eller hålla min näsa borta från dom iallafall.
Anyhoe... Vad händer yao? Vad är upp? Själv funderar jag på att sova, känner att det vore ganska kul med variation då jag inte alls har legat ner hela dagen.

Haha justja, jag och Russel såg High Chaparall igår kväll, dom intervjuade Pamela Anderson och hon förvånade faktiskt både mig och Russel. Hon var snyggare än vad jag trott och hon var skön! Hade humor, var inte en uppblåst bitch utan hon hade härlig personlighet. Att Fredrik&Filip antagligen förstörde hennes vilja att någonsin komma nära svenskar igen är en annan historia. Jag tycker dom är hur awesomeunderbart sköna som helst, men kom igen. Det är Pamela Anderson. Man har inte på sig tokfula folkdräkter, härmar en kinesisk kille som runkar, får henne att läsa en godnatt-saga och sedan leker kurragömma vilket, of course, slutade med att hon sprang iväg medan dom gömde sig. Liksom coem on guys? Det funkar på oss svenskar, men ni är faktiskt inte lika roliga på engelska hehe. Nej då. Dom är helt underbara ändå!

När dom intervjuar Pamela

Hahaha helt underbart!!

Fast fyfan vad jag blir otaggad på att dricka när jag ser det här haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0