comviq är liite för efter ibland

Majan vill dela en Ica Mozarella-pizza med mig, sen ska jag tvinga med henne till OK där jag ska fylla på min mobil. Man känner sig ju så himla off utan batterier eller pengar på mobilen, iallafall jag. Hur är det med er? Förresten måste jag erkänna att jag är lite småirriterad på Comviq just nu. Jag hade typ 45 kronor igår och jag smsar som vanligt och ringer Russel på vägen hem när det plötsligt bryts. Då har mina pengar tagit slut för att mitt Comviq Kompis har gått ut, utan att jag fått nåt sms om det. Eller okej, jag fick ett för två dagar sen, men vem håller exakt koll och hur vet man exakt när det går ut? Klockan 8 imorse fick jag mitt sms om att det har gått ut, liksom nähä? Där rök 45 spänn för nothing. NOTHING I TELL YA!!
Jaja. När jag kommer tillbaka från OK lägger jag in bilder från gårkvällen,
det blir väl awesome? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0