500 days of summer

ALLLTSÅÅÅ... Jag har suttit sen klockan 3 och fixat de två senaste inläggen.

Internet laggar som fan och stänger av sig var femte minut typ. Utöver det är blogg.se jättesegt, en bild tar några minuter typ och ibland laddas dom bara inte upp. SUG. Nu är jag klar med det iallafall. Skönt! Jag visar det jag köpt lite senare, jag är arg nu haha.
Justja, jag har försökt ladda upp en video de senaste två timmarna också men så fort den börjar komma nån vart stänger internet av sig så jag bajsar på det för tillfället.

Igår såg jag och Russel 500 days of summer också förresten. Den var väldigt fin och random, jag gillar såna filmer, såna som är speciella liksom. Mycket fin iallafall.
Och Kicki, om du läser det här, du borde verkligen se den. Han du tyckte var snygg i 10 orsaker till att hata dig är med i filmen :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0