wake up!

Efter promenaden invigde jag och tomas Super Smash Brawl Wii som
han fick i present av oss syskon, det var faktiskt roligare än vad jag trodde!

Förövrigt är jag trött som en galen gnu, tänkte däcka relativt snart and it's going to be goooood.
Jag har lyckats smeta mascara under ögonen så jag ser ut som Gollum, schnyggt.
Orkar inte ta bort det heller så istället går jag runt och hostar och pratar för mig själv,
lika bra att leva sig in i rollen liksom. Så.... Godnatt precious! :)

Jaaaa jag vet att det här är typ världshistoriens fulaste paintbild men vafan.....
kunde inte klistra in mitt ansikte utan att det blev vitt runtomkring och då får det bli som det blir!


Kommentarer
E

sv; tack så mycket! :)

2010-12-09, 07:09:13
URL: http://elleneliza.devote.se
Anonym

hahaha creep!

2010-12-09, 08:46:48
E

Hej! Eftersom du följer min blogg via bloglovin' (eller ska göra iallafall) så har jag en frågestund i bloggen nu.. Om du skulle ha en fråga eller så =) Ha det bra!

2010-12-09, 18:17:55
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0