planer inför nyår!!

Har jag ens berättat för er vad som händer imorgon? Schaisse bitte, jag börjar bli senil!
Jag och Elsa har planerat middag och fezt hos henne och det kommer bli hur bra som helst!!!!
Har fixat lekar, mat, tävlingar osv. osv. som jag inte tänker avslöja här ännu höhö, men eftersom
jag är med och fixar allt börjar (eller okej, har varit det av och till ganska länge nu) jag bli lite nervös
och stressad, men det kommer nog gå över när det mesta är klart hoho.

Ska vara hos Elsa vid halv 11 imorgon och börja förbereda det första, sen halv 1 ska jag hem igen
nån timme för att ha nyårslunch med Lovisa och Linnéa (eh, tror jag och majan måste fixa lunch,
för dom skulle ta med efterrätten, jag förstår vinken liksom. Hur ska detta gå och hinnas haha?)
.
Efter denna trevliga sammankomst drar jag tillbaka till Elsa igen och sen vid halv 5 drar jag hem
för att sminka mig med Louise och Paula som kommer hit! SEN KÖR VI BAAAAAH. Höhö. Godnatt!! :D

Russel och jag förra nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0