godmorgon!

Inatt drömde jag att några i en familj försökte döda mig och resten av familjen
och det var hur läskigt som helst. Lillsonen försökte hugga mig med en kniv och
sen kom mamman instormandes genom väggen i form av en känguru! AAH liksom!

Nej men serri.. Det var verkligen skitläskigt, jag vaknade, tokrädd, av larmet och
lyckades för en gångs skull gå upp vid första ringningen, vilket är en timme tidigare
än vad jag brukar gå upp, cred till mig! Tvättade håret och jag vet vad ni tänker nu.
Jag skulle ju inte göra det på grund av nackspärr och ryggsträckning, men denna gång
var jag förberedd och jag sitter med fleecetröja och dragkedjan uppdragen så långt det går.
Så var det problemet förhoppningsvis löst!

Finns det förresten någon som kan ge mig en kattunge i julklapp????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0