finally!

ALLA JULKLAPPAR ÄR FIXADE, fyfan va sköööönt! Fast känns inte som det,
har beställt hälften av alla julklappar iår, aldrig gjort det innan så känns
asskumt, hoppas alla hinner komma innan jul bara hihi.

Kutade till bussen strax innan 2, som var 10 min försenad hoho,
och släpade runt mina stackars vänner och försökte hitta bra saker,
jag vill verkligen köpa något folk blir megaglada av, blir så megaglad
själv då hihi! Hittade till slut, hoppas det blir bra. Hann med en fika med
Elsa och Paula också innan jag träffade mina jobbarkompisar vid 6 och vi
åt på Dragon Palace tillsammans, trevlans att det äntligen blev av! :D

My workhoooomies!
Jag, Emelie, Daniel och Nahrin, aren't we pretty??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0