cur-cur-krusbär

Nu har jag firat min brorsa som fyller år, ätit tårta, spelat aoe,
varit på julbasar och dukat till luciatåget och varit kattvakt!
Snart ska jag äta tacopaj och spela med Aoe innan jag och
syster drar till Lovisa och Judiths fest i Storvreta!

Förresten. Jag åt tacopaj igår och jag trodde den var boven i dramat
eftersom sist jag åt tacopaj resulterade det i det här. Därför blev det
OH NO när min mage blev i uppror andra gången jag åt tacopaj men
jag och mamma kom på vad det var som blev fel. At last.
Jag drack en krusbär-cider igår. Mamma får jätteont i magen av det
och tydligen jag också. CURSE THAT KRUSBÄR!! Det blir big no no för mig nu!

Kommer hem med jätteont i magen men måste ändå ta kort, that's me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0