9 december (skrev november först, känns mer naturligt:o)

Jag stängde idag på jobbet, lyckades göra det utan att ringa Russel, visst är jag duktig???
Jag skrämmer nämligen alltid upp mig själv tokmycket, blev extra jobbigt förra fredagen
när jag stängde för då var jag kvar en halvtimme efter sista barnet gått för att städa, börjar
liksom tänka "Vad skulle jag göra om det sitter ett blodigt okänt barn i nåt hörn nånstans?"
eller "tänk om nån med Scream-mask kommer bakom mig nu när jag står och diskar"
hahah åh, jag blir typ rädd bara jag skriver det nu... men jag behövde bara stanna kvar ensam
några minuter denna gång, hade fixat klart all disk och städning medan det var barn kvar!

Om en kvart kommer Russel, då ska vi eeeta spagehtti (jobbigaste ordet att smsa) carbonara,
gå en promenix (till gottsunda för att köpa godis hehe) och sen titta på film eller spela wii eller så!

Jag och razhel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0