29 december

Jag var glad och sugen på att skriva, sen irriterade min syster upp mig genom att
stressa och tjata (yeah you did) så nu har jag ingen inspiration längre, thanks a lot. Hehe :):)

Mellandagsrea igår med allt vad det innebär (läs: kaos, folk överallt, tooklånga köer och
överlevning på adrenalinkickar varje gång man hittar nåt man gillar♥)
. Kom hem med
två linnen, en t-shirt, en bustier, en klänning och lösögonfransar, bilder kommer upp laater!
(SIDETRACK: MIN BRORSA TRAMPADE PRECIS I KATTBAJS HAHHAHAAAHAHAHAHHAHAHA ♥)

Helt död träffade jag Russel på kvällen som snällt masserade mig och idag har vi spelat
Mario Party och Risk. Och mooooorr, jag och majan var så nära på att vinna med våran
pakt, men tomas gick med på att russel fick utplåna honom så han vann, emo :@:@:@

Direkt från spelbordet till bordet på Cupido med ett stycke sallad och en Dilan
och därifrån har jag nyss kommit, mysigt var det, på tok för länge sen vi träffades!

Dilan och hennes lillasyster på hennes teaparty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0