16 december (gah)

Idag ska jag göra absolut ingenting (efter jobbet alltså) och det ska bli så himla sköönt!
Kommer antagligen spela lite Wii men utöver det ska jag bara chilla järnet och det är välbehövligt!

Idag jobbar jag 13-18, stänger alltså. Sen hoppas jag på att jag kan få ledigt på fredag,
för då drar jag, mamma, pappa och majan till Stockholm för att julshoppa och sen på
kvällen när mami och papi stannar kvar för att se Björn Skifs, åker jag hem för att äta
restaurang med Malin, Paula och Louise och sen blir det utgång, bio eller öl nånstans,
får se vad det blir, men awesome och tokmysigt kommer det bli hur som helst! :):)

Vi fyra på restaurang på Paulas födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0