that's what's up

Jag måste uppdatera Linnéa om vad som händer på fb så here we go!
- Jag blir stalkad av en google translater-addicted
- Nån Mirjam stöter på dig och säger att du är sötaste tjejen ever (go for it!!)
- En familj på sex pers. har blivit dödade i Bratislava och mördaren tog sen självmord
- Någon försöker övertala Lovisa att inte färga håret blont (what do you think?)
- Folk har tråkigt
- Folk lägger upp videos på katter
- Jag livar upp stämningen genom att mystiskt skriva "iiiih" på min status
- Jag och Keela kommer in i en debatt om saknaden av filidutter på Gottis (?)
- Någon Jacob och någon Patric fyller år



Typ that's what's up!!


Hemmafrun Linnéa syr upp min och Majans klänning
(tack heehehe♥♥)


Kommentarer
linnéa the one

HAHAHAH ÅH TACK!! :D

you don´t know how this feels, det är typ tortyr!

heh, OM jag satsar ;) lollo ska ICKE färga håret blont! what´s up with that!? det funkar bara inte!

ooh jag hade fastnat för ditt "iih" direkt! "Vad tänker hon på? VEM tänker hon på? Varför?" GAH varför skrev du det kvinna? D:

grattis random pojkar!



PHEW, det där kändes skönt! keep it up, det här är värsta bästa medicinen ju ;):D

yours forevah, bp <3

2010-09-01, 15:51:20
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0