fångarna på fortet

Jag har sett Fångarna på fortet nu, var orolig men gud vad skönt att dom lyckades göra det bra igen! Älskade det som liten, vi byggde alltid banorna i lego och irl med typ madrasser och kuddar, jag vill jag vill jag vill vara med!! Det bästa laget vann, Let's dance-laget. Willy var ju hur skön som helst haha, fastän lite väl seg.. Riktigt bra program minus fadderfara, what up med att han försökte snacka precis likadant som gamla men står i värsta vita kostymen och ser ut som en maffiapimp?







Nu


Var jag den enda btw som trodde att Fadderfara var fast på fortet på riktigt när jag var liten?
Att dom hade hittat honom där? Var det ett rykte dom startade eller var det mina syskons fantasi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0