valborg-längtan

Honey, I'm home! Har varit på en helmysig fika med Paula, Louise och Malin. Den började på Systemet för min del, börjar känna mig helt världsvan där haha, inte okej... Sen satte vi oss på Storken. Jag tog en foccacia, det blev min middag och herregud, jag är fortfarande mätt, 2-3 timmar senare, och det är riktigt ovanligt för att vara mig! Men gott var det! Det blev mest planering inför valborg och skivor, åhh, jag är helpepp!!!!! Hoppas vädret är fint iallafall, eller inte regn, annars blir det mucho krångligare.... Ni som aldrig firat Valborg i Uppsala, GÖR DET! Det är grymt! Sjukt mycket folk, bra stämning och att sitta i Ekonomikumparken med cupido-sallad, omgiven av folk och hög musik med en cider
och goda vänners sällskap är väldigt svårslåeligt (eeh..?). LÄNGTAR!


Valborg förra året, Ekonomikumparken


Paula, Gabbi, jag, Louise


Kommentarer
Besser W.

Svårslaget

2010-04-27, 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0