it started as a no-life

Trött är jag! Men innan jag däckar tänkte jag visa vad jag hade på mig idag.
Jag börjar ju jobba 13:00 och 13:01 springer jag in i min systers rum för att
hämta något då jag ser en tröja som jag tänker att "hey, den kanske passar"

för ville verkligen inte förstöra mammas tröja och outfiten kändes blä, men nej.

Tröjan passade inte. Så blev tvungen att hitta nya kläder, ville inte ta på samma

igen. 13:10 var jag på jobbet men ingen skada skedd, dom tänkte inte ens på att

jag kom försent hehe. När jag slutade började jag leta kläder igen till att ha på stan, fortfarande inte nöjd med min outfit. Då kom Majan hem som en räddare

 i nöden och hade snygga kläder på sig så dom fick hon ge till mig, MOAHAHA.
This is what I looked like (keffa bilder, men men!) :



Kolla vilken eehroopmpaah jag fick i shortsen! Okej, lite svankar jag men inte mycket!!

Tänkte skriva var allt kom ifrån men eeh,
enda jag vet är linnet och det är från Bik bok. Så.. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0