felsms.com

Till: Pappa
Sms: Jag kommer ihåg när vi låg sked förrut och jag kände alltid din snopp mot min rumpa.  Hihi. Kommer du ihåg det?
Svar: Inget

Förklaring: Mamma ringde och frågade vad det var för konstigt jag skrev till pappa. Jag skämdes så jag trodde jag skulle dö. Det var mitt ex som skulle fått smset


Till: Pappa
Sms: Smekte kuken din i morse när du sov. Du bara sov vidare men log lite. Gottegris :P
Svar: Huvva. Vad pratar du om?

Förklaring: Jag låste min dörr och gick inte ut från rummet den dagen. Jag skämdes så jag tänkte rymma och flytta till Angola.


Till: Faster
Sms: Älskar dig och din härliga kuk, när du kommer hem baby ska vi ha det skönt... puss!
Svar: Åh det där lät härligt, skulle du skicka till Mange?

Förklaring: Jag skulle skicka till min sambo Mange, men istället skickade jag till min moster. Så kan det gå!


Till: Kvinnlig arbetskamrat
Sms: Lägg två nötter i jorden och man har jordnötter.  Lägg två nötter på en val och man har valnötter. Vad har man om man lägger två nötter på hakan?  - En kuk i munnen!
Svar: Vilket otrevligt sms. Jag vill inte har fler liknande från dig.

Förklaring: Som ni ser så är min arbetskamrat rätt så stel av sig. Nu var det iof ett felsms men hon gjorde det ännu mer pinsamt när hon svarade så. Det var meningen att det skulle skickas till en vän.


Till: Pappa
Sms: Om du fick chansen att knulla mig, skulle du ta den då?
Puss<3

Svar: Absolut inte unga dam! Vad är detta, ett skämt?

Förklaring: Skulle skicka till en kille som jag var förälskad i, men slarvig som jag var skickade jag till min pappa. Det var ganska pinsamt att träffa honom sen, middagen blev lite spänd.


Till: Henrik - jobbarkompis
Sms: Var hos veterinären med Saga nyss, hon har tydligen fått analsexinflammation. Vad jag vet har hon inte träffat nån hanhund på senaste tiden? Sen har jag aldrig hört talas om att hundar har analsex, har du? Är hemma vid 7 ikväll, puss!
Svar: Hej Camilla! Tror att veterinären menar analsäcksinflammation, vår hund har också råkat ut för de. Hoppas att saga blir frisk så fort som möjligt! Vi syns på jobbet imorgon, ha de bra tills dess! /Henrik.


Förklaring: Skulle skicka till min sambo men råkar klicka iväg de till min jobbarkompis, kände mig otroligt dum som inte fatta att veterinären menade "säcks" och inte "sex."
så tokigt det blir ibland.


Till: Mig (Sonen)
Sms: Klä av dig naken tills jag kommer hem. Jag har köpt färska räkor och en flaska vin, tänkte slicka dig över hela kroppen älskling!
Svar: Fan farsan!

Förklaring: Farsan skulle skicka till min mamma men skickade fel till mig. Jag visste inte att farsan brukade skicka såna här mess till min mamma men tydligen då. Men vafan, pinsamt ju...


Till: Mamma
Sms: Alltså, Sebbe får typ aldrig upp den, och när han väl får det så slaknar den när han är påväg ''in''. Har du nåt tips? :(
Svar: Ja du gumman. Jag vet inga direkta tips, jag har ju bara varit med din pappa i alla dessa år. Men fråga någon som kan sånt där. /Puss mamma


Förklaring: Nej, nej, nej! Det skulle inte till mamma, det skulle till min bästa kompis som jag berättar allt för...


Till: Pappa
Sms: Jag kommer på en halv minut med dusch-munstycket. Men med Johan så har det inte gått för mig på 5 år. Suck...
Svar: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med detta. Försök att tala om för Johan istället hur du känner. Kram Pappa

Förklaring: Skulle skicka till min vänninna men pinsamt nog kom det till min pappa istället. Jag ville dö på riktigt.Mamma ringde mig senare på kvällen och kom med små "sextips" Då ville jag dö ännu mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0