bilder på mina presenter

Efter 20 000 år kommer bilder på mina presenter. Internet har lagt av på tok
för mycket, därför har det tagit extra tid. Anyhoe. TACK ALLESAMMANS!!!!

Från Louise, Malin och Paula. Ascool hatt! Längtar till festival!!!

Från Gabbi. Champagne!

Från Majan och Henrik. Gul toksöt klänning från H&M

Från Majan. Svarta silkes-trosor

Från mamma och pappa. Dom betalar mitt gymkort och om jag inte hittar något bra får jag pengarna till resa istället. Awesomeness.

Från Tomas. Dreggel. Twilight.

Från mamma och pappa. Nya lakan, örngott, överkast, ja, hela rubbet.

Från Henrik. Sämst bild jag vet hahaha, men hörlurar iallafall.

Från Gabbi. Presentkort på Gina Tricot och på H&M. Surprise-summa på det sista, spännande!

Once-a-lifetime-tröja från Albin

Toksnygg väska från Russel

Från Russel. CONVERSE!!! Toksnygga!! Skinn eller läder, sämst på sånt.

Från Russel, Sista ordet. Sjukt kul spel!


Det där ska vara allt. Om jag har glömt något får ni slå mig. Hårt.
Det betyder inte att jag inte blev glad, det betyder att jag är senil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0