bildregn från igår!


Jag var stressad och hyper hemmafru innan gästerna kom


This is what I looked like under kvällen! Klänning, H&M 199 :-


Dipp, gurka, morötter, fördrink och kontrakt. Obrytbart kontrakt. Bulletproof.
Gästerna var doomed. Att peka eller säga "va" under kvällen ledde till straffklunkar.
Svårt as hell!


Så här kommer det se ut för mig och Russel i framtiden!


Under middagen och alla ser måttligt roade ut!
Gabbi, Paula, Malin och halva Albin


Hela Albin, Erik och Louise


Förlåt Russel men jag var tvungen... Den här bilden är orsaken till att min eyeliner förstördes. Den försvann när jag grät av skratt.


Vi fyllde två år!!! :D
(alltså dudes.. vad hände med min humor? Försvann tillsammans med tonåren?)


Vi körde Sanning och konka. Jag blev tvungen att äta en stor sked vitlöksdipp. Som hämnd tvingade jag Paula att äta en sked av dill- och gräslöksdippen.
Vad hon tyckte om den kan ni ju se här.


Albin och Erik


Vi förflyttade oss in i vardagsrummet för charader!
Erik, Louise, Malin, Paula och Gabbi


Det var blod, svett och tårar!


Malin skulle föreställa Louise och hon fick inte peka. Tough one!
Hon satte sig ner och låtsades kissa, vi borde faktiskt ha klarat av den!
Lokiss kisease liksom.


Paula var "Leave Britney alone!!"-killen på Youtube och Gabbi klarade det direkt.
Say what liksom?


Dom bästa!


Inne i stan och Malin är toksöt! Och halva Louise huvud har försvunnit HAHAHA!


Helt olika stilar, gillart!
Albin, Erik, Russel


Inne på Etage!


Jag fick en födelsedags-drink av Eriks toksöta syster Sofia!


Louise och Sofia


Raaaaazzel


Louise nådde inte riktigt upp när hon skulle beställa hihi!






Jag började min födelsedag med att få öl över min klänning, mina strumpbyxor och i mina skor. Plaskade lite mysigt sådär!


Erik, Cristoffer, Louise, Albin


Sofia och Carro körde kareoke


Tydligen sov jag?


Precis när Russel, Erik och Louise skulle köra Poison dog min kamera.
Lika bra det, sjukt många bilder blev det att lägga upp! Filmer kommer senare!


Kommentarer
elsa

hahahahahahahahaha bilden på russel när han äter <3 hahahahahahahiufhfloa

2010-04-10, 20:03:14
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0