stressad brud igen taggar ut

Shuuuu! Med ömmande fötter, en huvudvärk på g och hyper-humör är jag nu hemkommen efter en skitbra dag i Stockholm! Köpte en jeansskjorta, ett par jeansshorts, en klänning, en tokmysig tröja, en kjol, ett par solglasögon, två par strumpbyxor, ett par byxor och ja. Tror det var allt. Visar självklart bilder på allt det där men det blir imorgon isåfall, just nu har jag ganska bråttom, om ungefär en timme ska jag vara på innebandy-festen. Lite nervös eftersom jag inte känner nån förutom Russel och Erik men det kommer nog bli grymt kul ändå! Uppar när jag kan nästa gång, PUSS!

Jag och Kicki, Stockholm för 4 år sedan (omg, så många år sen? :o)


Kommentarer
- Paula

hahah yees bluuuurrrry ! Åh vi borde nästan köpa den bara för att!!!

2010-04-25, 00:09:36
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0