paris

Jag sitter här och verkligen ler för mig själv. Kan inte förstå hur allt kunde kännas så hopplöst igår men idag känner jag mig så lycklig och allt ser ljust ut!
Herregud, det kan inte vara bra att vara så knäpp?

Trots vårt korta skype-samtal hann jag och Elsa prata hösten. Hon sa att hon skulle söka till en introduktionskurs i franska och då slog det mig. Det kändes bara så helrätt att faktiskt läsa franska och sen åka till paris. Helst iallafall för en månad och typ prova på, hitta nåt café-jobb, nån liten men helmysig lägenhet fullsmockad med grejer och bara chilla nedanför Eifeltornet med ett glas vin, en baguette och en randig tröja med röd basker till. Typ. Åh, jag är helt exalterad just nu för jag vill verkligen. Elsa, you're with me vare sig du vill det eller inte hehe. Det ända som håller tillbaka är familjen, pojkvännen och vännerna. Men herregud, än så länge har jag bara sökt en kurs i franska, varför håller jag på och överdriver och planerar far ahead? Haha. Men det känns himlans lockande iallafall.
Så vi får se. Och hålla tummarna, hårt.



Är kär i den här sista bilden.

Kommentarer
elsa

ÅÅÅÅÅÅÅH I'M WITH YOU!!! Om det bara är en eller två månader är det totally cool, det går fort och russel kan komma och hälsa på!! :D Vi försöker åka dit när disneyland är öppet och Rafael bor hemma så kan vi komma in gratis hihihi Ps. Dilan ska också med så du vet det blir du + jag + DILAN JUST LIKE OLD TIMES TRANSMISSON

2010-04-14, 11:44:45
URL: http://holabonita.blogg.se/
elsa

LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

2010-04-14, 11:45:23
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0