lite nostalgi sådär

Jag var död imorse. Jag åt frukost och sen la jag mig och försökte somna om i en timme. Varför är det alltid så att man lyckas somna 10 min innan man måste gå upp? Helt onödigt, man blir bara frestad av att sova mer då. Men jag lyckades iallafall kravla mig upp kvart i 11 och klockan 11 var jag på jobbet. Vi åkte direkt till 4H-gården i Gränby där vi gick runt i grupper och kollade på djuren. Vädret var himlans underbart, solen hade hittat fram igen och det var värsta fridfullt att stå där i vårsolen och titta på hästar
*wannabe-äkta-natur-nörd*

När jag skulle stänga på fritidset vid 5 låg en av barnens mobiler kvar. Jag ringde hem-numret från den, mötte upp mamman (kändes lite som typ knark-smuggling, träffas vid en hållplats och ba Är det du som är Anneli? och jag svarar genom att räcka över något till henne). När jag kom hem hade jag ingen nyckel och ingen öppnade när jag plingade, så jag fick kravla mig över snöhögen på baksidan, knacka på min brorsas fönster, kravla mig tillbaka och sedan vänta 5 min på att han skulle öppna för han gick på toa innan han gjorde det...

Nu dödar min huvudvärk mig, what to do about it?



Åh, jag älskade 4H-gården som barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0