kunde inte ha slutat mer typiskt

Herregud vad jag skrattat ikväll. Hela familjen spelade spel minus Henrik, morr... Kaos blev det som jag förutspådde, inte minst på slutet då vår katt kom in med en levande råtta och släppte den i vardagsrummet. Innan resten av familjen hunnit fatta nåt har pappa sprungit och hämtat en skinnhandske och rått-jakten är i full gång. Folk springer ut i panik eller hoppar upp i soffan och börjar filma och skrika. Behöver jag nämna vem jag var?

Film kommer strax!


Kicki och Majan

Det gick bra för mamma! Inte lika bra för Kicki dock...

...hon var för upptagen med att dö av skratt av den här bilden. Can't blame her..


Edit: Nähä. Pappa ville inte att jag skulle lägga upp filmen, han sa lite diskret att om jag gjorde det så skulle jag kanske inte kunna logga in på datorn imorgon. Jag känner igen ett hot när jag hör det så därför får ni helt enkelt föreställa er mig stå skrikandes i soffan, kvinnorna i familjen stå utanför dörren och desperat försöka tygla katten som gör allt för att försöka ta sig in i vardagsrummet igen och min pappa som slänger sig längs golvet och slår huvudet i bokhyllan i sin jakt på råttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0