käkar taggtråd!

IKVÄLL ÄR MITT OCH RUSSEL KALAS, WIIIHO!

Eller okej, kalas låter så himla lame haha, typ F6, men ändå.
Låter roligare än "min och Russels gemensamma födelsedagsmiddag".
Herregud, jag fyller 20, inte 30, och då passar kalas perfekt!

Jag har förberett ända sen jag kom hem från jobbet. Eller okej, nu överdrev jag. Men mamma har städat, jag och Majan har cyklat och handlat (vi sjöng/skrek sånger från Janne Långben the movie på vägen hem), jag och min storebror har blåst upp ballonger och nu har jag skärt grönsaker inför dipp. Jag måste äta, har bara ätit frukost vid 7, en pannkaka, ett äpple och massa låtsas-mat som barnen bjöd mig på. Hmm, inte så bra kanske? Men jag är nervös haha. Eller spänd liksom, taggad, så har ingen aptit men äta bör man annars dör man av alkoholförgiftning senare ikväll. True story.

Ett år sedan. Mitt prinsess-kalas. Ser ni hur glada dom är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0