how cow?

Förresten tabbade jag mig lite idag haha. Eftersom jag redan lagt in lite citat i de tidigare inläggen fortsätter jag i samma spår när jag berättar händelsen!

Det var såhär att när vi var på 4H-gården (ett jäkla tjat om den) och var inne hos kossorna (som btw är läskiga!! Dom är skitstora och står där och råmar och ser allmänt pissed ut)
så ville ett av barnen klappa dom.

Jag: Här, ta lite hö/halm/gräs och sträck fram så kommer dom nog

Barnet: Men vi får väl inte mata dom?

Jag: Jodå, med det som ligger här som dom redan äter, det får ni mata dom med.

Barnet: Okej!

*lycklig tjej försöker mata ko för att i nästa stund få ett slag mot handen av kons huvud*

Jag: Ehm, okej... Vi går bort till getterna istället.....

Senare hör jag en som jobba där säga åt en annan att dom inte får mata kossorna. Hehe tänker jag men ingen skada skedd, då barnet kommer fram igen och tar upp hö/halm/gräs för att göra ett nytt försök att mata kossorna.

Jag: Hehe mata inte kossorna hörrödu...
Barnet: Men du sa ju att man fick!
Jag: Hehe neejdå.... Så, lägg undan höet/halmet/gräset nu och gå till getterna
*obekväm tjej ler nervöst mot den övervakande tjejen som arbetade där*



Scary, angry shit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0