hey, i feel like a woman

Suttit med skolarbete i några timmar nu. How come kanske ni undrar?
Ja, jag gör detsamma men det var okej faktiskt, himla trött nu bara!
Borde sova innan mina känslor går helt i taket. Sprallig och glad
ena sekunden och andra är jag hur nära som helst på att gråta,
wtf. Ibland är det jobbigt att vara kvinna. Enda bra är att man

kan skylla på det så fort ens känslor är huller om buller.

Sov gott allesammans som inte redan gör det!

Hade suttit bra med en natt-promenad med Elsa, flyg hem från Spanien över natten hehe?


Kommentarer
elsa

Åh om jag hade kunnat hade jag gjort det!! Speciellt just ikväll skulle jag vilja prata med just dig exakt hela natten!! SAKNAR DIG!!!

2010-04-15, 23:21:23
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0