fredag 23/4

Det här är första gången på hela helgen som jag hinner sitta vid datorn mer än 5 minuter, ursäkta för kass uppdatering men jag har varit buuzzzy. Med vad? I will show you precious!

Som skrivet drog jag ner på stan med Russel och vi shoppade på Systemet. Det var faktiskt inte alls lika läskigt som jag hade trott utan jag kände mig ganska hemma där (hahhahaha okej.. det där lät fel..menar bara att jag inte kände mig helt lost). Köpte lite cider och lite öl och min väska höll helt seriöst på att gå sönder på vägen hem. Tur att jag såg min syster cykla förbi bussen så jag kunde hoppa av hållplatsen efter och lägga in sakerna i hennes väska. En gubbe cyklade skrattandes förbi oss när jag gjorde det, han ba
"jag såg det där på lång väg, fyyyy!" och trodde vi langade hehe.

Hem en snabbis för att äta och sedan iväg till Keela där det blev godis, Vänner och prat, skitmysigt! Var dock tvungen att dra runt halv 12, skulle ju upp halv 8 nästa dag.

To be continued....


Vi kände oss tokcoola så var tvungna att ta kort!

Smygfoto vid hållplatsen hehe.
Sekunden efter bussen kom och jag såg min mammas kompis hehe


Kommentarer
- Paula

hahhahaha shit va coola ni va! ^^

2010-04-25, 16:01:21
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0