festival-längtan såhär på morgonen (?)

 Halloj! Jag lever fortfarane, dog inte av övergödning eller nåt, orkade bara inte blogga när jag kom hem och idag klev jag upp ur sängen för typ en timme sen, var så sjukt seg.
Hade ont i halsen och var febrig imorse så det blev inget jobb men nu mår jag mucho bättre så hoppas verkligen det håller i sig tills imorgon, vill jobba då!

Har legat och dagdrömt om Yran i sommar, sjukt taggad! Jag tror det kommer bli sjukt awesome!! Senast jag va rpå festival var för 3 år sen, Peace & Love och det var så himla kul och spårat, hoppas, tror och ska se till så att det blir lika bra den här gången också, WOOAAH!



PEACE & LOVE -07

Ba chillar i gräset liksom

Det failade snook-tecknet HAHAHA

Frukost utanför Ica i trappen

Utanför vårt tält

På Svenska akademin. Så bra konsert trots att jag och Kim aldrig hört dom innan!

Svenska Akademin

Danne (?) i Snook

De awesomea sugrören!

Pyramider 3-4 på morgonen ftw!

Freeescha brudar dagen efter


Längst fram på Snook och så kom Timbuktu från ingenstans. NICE.

Toa-kö

Jag och Kimelim!

Eh ja... Sa ju att det var spårat?


Kommentarer
- My Life by Paula Lundholm

vad fin bilden va på dej och kim! Åh jag längtar också till yran, ska bli sjukt kul! Åh måste in och kolla artister nu! :D

2010-04-19, 16:26:47
URL: http://pa0u.blogg.se/
elsa

JAG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED

2010-04-19, 22:39:35
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0