even if you cannot hear my voice

USCH, vilket piss-väder! Vi var i skogen högst en timme idag, var på tok för kallt. Linn åkte iväg med stor-tjejerna istället för mig, skönt det, hade verkligen inte orkat som jag mådde men nu är det bättre! Himla bra att jag gick till jobbet idag, det är verkligen kul när man väl är där, resten av personalen är så klockrena och bra. Fick ett par tofflor av dom som Emelie virkat, haha dom tyckte nog att alla mina raggsockor var liiite för trasiga... Ska visa bild på nån gång men det är mer hål än helt om man säger så...


Kommentarer
mr k

well yes i noticed när jag försökte låna dom idag.. det är mer hål än sockor!

2010-04-22, 01:10:33
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0