en kväll på stan

Åh, hur underbart är det inte att komma hem och se att man har massa nya kommentarer, både till gamla och nya inlägg! Blir så glad när ni kommtenerar så keep going!!

 

Annars har jag precis kommit hem från stan, eller för 20 min sen, har hunnit slänga i mig lite försenad middag innan jag satte mig här. Barcelona - Dep. La Coruña ska börja spela nu så jag är under lite tidspress hehe men det ska funka! Efter jobbet, som mestadels spenderades utomhus härligt nog, cyklade jag in till stan. UNDERBART. Vi sprang i affärer i en timme innan vi satte oss och fikade på Café Årummet. Bara jag köpte nåt och det blev självklart en brownie. MMMMMM. Tjejsnack i två timmar är nice. Riktigt nice. Jag och Louise cyklade hem sen och luften var ljummen hör och häpna! Hur härligt är inte det???

Louise vid ån som var skitläskig, ser ni hur galet vattnet är????
Jag stod en meter ifrån kanten och var rädd att ramla i haha..

Malin, Louise och Paula

När jag parkerade min cykel var jag rädd att ägaren till cykeln min lutade mot skulle bli arg och kasta ner min. När jag och Louise gick och hämtade våra cyklar visade det sig att det var hennes. HUR COOLT?


Kommentarer
rueben

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ coolt!

2010-04-14, 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0