don't even bother

Goddag allesammans!
När jag skulle upp imorse var jag typ död. Var så stressad över att somna i tid att jag vaknade 00:47 och trodde klockan var 06:47, så jag satte mig upp, tände lampan och hade massa ångest innan jag upptäckte mitt misstag. Klockan 7 åt jag frukost och fram till klockan 2 har jag bara ätit den och några mariekex, nice...
Men nu har jag ätit två mackor och äpple FYI! Fortfarande hungrig dock..

Annars då? Jag sitter här och chillar med hicka. Vet ni förresten hur omtyckt man är på bussen när man kommer på med ett tiotals barn? Man verkligen ser paniken blandad med nedstämdheten i deras ögon och man känner deras huvudvärk som är på väg.
Jag gillar vad jag gör mot människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0