dagens tankeställare

Jag slogs precis av en tanke (aj!). Borde man tvätta nylonstrumpbyxor, gör folk sådant?
Jag har nog aldrig gjort det men det är nog för att jag aldrig ägt ett par strumpbyxor
som hållt så pass länge att dom hinner bli smutsiga. Och när dom då blir trasiga,
gör det nåt om dom faktistk är skitiga? Vem bryr sig liksom, man är ju redan
trash. Eller? Hur gör ni? Tvättar ni strumpbyxor? Och har ni alltså då några
som faktiskt håller? Isåfall... VAR har du köpt eller HUR har du lyckats??



Första bilden är lovely. Strumpbyxorna likaså. Sen har jag helt brutalt och knäppt fallit för dom med bokstäver på. Fast om jag fick såna skulle jag ändå aldrig våga använda dom av rädsla för att förstöra så det vore väl ändå bara waist..

Kommentarer
elsa

jag tvättar dom mörka men dom är oftast lite tjockare, bruna kan jag inte minnas att jag NÅNSIN tvättat. Inte ens när jag dansade och dom blev svettiga efter varje uppträdande. Det känns liksom inte som att svetten eller smutsen fastnar haha

2010-04-14, 11:47:15
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0